GEO5

Előfizetés

GEO5 Előfizetés lehetőséget ad a legfrissebb szoftver és a műszaki támogatás azonnali elérésére.

Folyamatosan frissített szoftver
Prémium támogatás
Csomaghoz tartozó új programok ingyen
Mérnöki szakmai segítségnyújtás

Miért fizessen elő?

Folyamatosan frissített szoftver

Előfizetési szolgáltatásunkkal mindig hozzájuthat legújabb szoftverünkhöz, ami azt jelenti, hogy azok megjelenésekor frissítés megvásárlása nélkül, azonnal megkapja a legújabb csomagot.

Prémium támogatás

Igyekszünk a szoftverrel kapcsolatos kérdésekben a lehető leghamarabb segíteni Önnek. Műszaki támogató csapatunk rendelkezésére áll telefonon és emailben.

Csomaghoz tartozó új programok ingyen

Amennyiben egy csomagba idő közben új program kerül be, további költség nélkül azonnal megkapja azt.

Mérnöki szakmai segítségnyújtás

Amennyiben gondja akadt szoftverünk használatával, szakembereink készen állnak segíteni bármely GEO5 programmal megoldható mérnöki feladattal kapcsolatban.

Felhasználói feltételek

Az előfizetés a vásárlás időpontjától számított egy évig érvényes, évente lehet megújítani a Fine vagy a helyi viszonteladó díjbekérőjének kiegyenlítésével.

Az előfizetés meghosszabbítható a Webáruházban, vagy intézhető automatikus megújítással.

GEO5 előfizetéssel Ön elfogadja Licensz Megállapodásunkat (EULA).

GYIK

Milyen gyakran frissítik a GEO5 szoftvert?

A GEO5 új kiadása évente novemberben jelenik meg, és egész évben további funkciófrissítésekkel egészül ki. A GEO5 előfizetők mindig azonnal hozzáférhetnek a legújabb funkciókhoz és frissítésekhez.


Hogyan újíthatom meg a GEO5 előfizetésem?

Amennyiben az automatikus megoldást választotta, a bankkártyáját automatikusan terheljük kivéve, ha a megújítási dátum előtt törli az előfizetést. Egyéb esetekben 30 nappal az előfizetése lejárta előtt kapni fog egy díjbekérőt. A következő évi előfizetés a kifizetés megtörténte után automatikusan megújul.


Mi történik, ha nem újítom meg az Előfizetést?

Ha az előfizetést nem újítja meg, a szoftverhez való hozzáférése megszűnik. Bármikor nyugodtan újra előfizethet Webáruházunkban.


Kivehetek egy már nem használt programot az előfizetésemből?

Igen. Lépjen kapcsolatba viszonteladónkkal vagy velünk a hotline@finesoftware.eu emailcímen legalább 30 nappal az előfizetési időszak vége előtt. Ezután újraszámítjuk az előfizetési díját a következő időszakra.

Hogy zárjam le a GEO5 előfizetésem?

A GEO5 előfizetése automatikusan befejeződik, amennyiben nem újítja meg. Kezelheti előfizetését Webáruházunkban. Emellett előfizetése lezárásához kapcsolatba léphet helyi viszonteladónkkal vagy velünk a hotline@finesoftware.eu email címen.


Próbálja ki a GEO5 szoftverrel való munkát