Mielőtt kapcsolatba lép technikai támogatói csoportunkkal, kérjük telepítse az elérhető legfrissebb verziót.
Keresse helyi forgalmazónkat, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot közvetlenül az űrlap segítségével.
A technikai támogatáshoz szüksége lesz:
- Licensz szám
?
Hogy találom meg a licensz számot?
- Futtasson bármilyen Fine programot
- A menüben kattintson a "Súgó"-ra
- Válassza ki a "Névjegy" lehetőséget
- Program verzió
?
Hogy találom meg a program verziót?
- Futtasson bármilyen Fine programot
- A menüben kattintson a "Súgó"-ra
- Válassza ki a "Névjegy" lehetőséget
- Probléma leírása
?
Mit tartalmazzon a probléma leírása?
Annak érdekében hogy megfelelő támogatást kapjon, az alábbi kérdésekre kell választ adnia a probléma leírásban:
- Mikor következik be a probléma?
- Milyen lépések vezetnek a problémához?
- Csak ebben a feladatban fordul elő a probléma vagy más műveletnél is?
- Milyen operációs rendszer van a számítógépén?
- Milyen hardver eszközöket használ (processzor, memória, printer)?
- Használ-e egyéb hardvert vagy szoftvert ami kapcsolatba hozható a hibával?
- Hibát tartalmazó adatok
?
Csatolja az adatfájlokat (*.g..)
Szükséges megkapnunk az Ön hibás adatfájljait.
- Csatolja a TRUSS4 fájlkiterjesztésű adatfájlokat (*.t.. )
Minden TRUSS4 felhasználó ingyenes technikai támogatást kap.
GYIK
Ellenőrizze a licenszekkel kapcsolatos gyakran ismételt kérdéseket.