A hivatkozás el lett küldve a megadott e-mail címre.

Erre az e-mail címre nem tudjuk a hivatkozást elküldeni. Kérjük, ellenőrizze az e-mail címet!

Technikai támogatás űrlap

Mielőtt kapcsolatba lépne a technikai támogatással, nézze meg a legfrissebb termékverziót és győzödjön meg róla hogy a probléma továbbra is fennáll.

Próbálja ki a GEO5 szoftvert.
Ingyenesen, számítási megkötések nélkül!

A szoftver mobil eszközökön nem működik. Ennek ellenére tudunk küldeni letöltő hivatkozás e-mail címére.

Ügyfél adatok

Információ

Hogy találom meg a licensz számot?

  1. Futtasson bármilyen Fine programot
  2. A menüben kattintson a "Súgó"-ra
  3. Válassza ki a "Névjegy" lehetőséget

Screenshot

Hogy találom meg a program verziót?

  1. Futtasson bármilyen Fine programot
  2. A menüben kattintson a "Súgó"-ra
  3. Válassza ki a "Névjegy" lehetőséget

Screenshot

Mit tartalmazzon a probléma leírása?

Annak érdekében hogy megfelelő támogatást kapjon, az alábbi kérdésekre kell választ adnia a probléma leírásban:

  • Mikor következik be a probléma?
  • Milyen lépések vezetnek a problémához?
  • Csak ebben a feladatban fordul elő a probléma vagy más műveletnél is?
  • Milyen operációs rendszer van a számítógépén?
  • Milyen hardver eszközöket használ (processzor, memória, printer)?
  • Használ-e egyéb hardvert vagy szoftvert ami kapcsolatba hozható a hibával?
Fájl becsatolása

Ha van egyéb adat a problémával kapcsolatban ide becsatolhatja (max 12 MB).

A feltöltött fájlok együttes mérete meghaladja a12 MB-os határt. Kérjük, távolítson el közülük! Fájlok hozzáadása...