A hivatkozás el lett küldve a megadott e-mail címre.

Erre az e-mail címre nem tudjuk a hivatkozást elküldeni. Kérjük, ellenőrizze az e-mail címet!

Feltételek

Feltételek

Állandó támogatási megállapodás – Fine Szoftverkövetés

A Fine vállalja, hogy támogatást nyújt az általa fejlesztett programokra. A megállapodás a GEO5 oprogramcsomag része, beleértve a csomag felhasználó által birtokolt minden programját.

A Fine Szoftverkövetés korlátlan hozzáférést biztosít a felhasználó számára a programfrissítésekre, technikai támogatásra, és mérnöki támogatásra. A megállapodás feltételei az ország, vagy viszonteladó sajátosságai miatt kis mértékben változhatnak.

Az állandó támogatás díja

Az állandó támogatás díja a programok és licenszek teljes árának 15 százaléka, a vásárlás pillanatában kapott különféle mennyiségi kedvezmények nem vehetők figyelembe a szoftverkövetés árának számításakor.

Érvényesség ideje

A megállapodás határozatlan időre szól. A Fine Szoftverkövetés díja egyéves időtartamra vonatkozik a program megvásárlásának napjától számítva, és évente fizetendő a szolgáltató {Fine vagy Fine viszonteladó} által kibocsátott számláknak megfelelően.

Felmondás

A megállapodás automatikusan érvényét veszti, ha a szolgáltatás díja nem kerül kifizetésre.

A felhasználó e-mailben felmondhatja a megállapodást, a szoftverkövetési megállapodás lejárata előtt legalább 1 hónappal.

Szoftverfrissítés

A Fine Szoftverkövetés előfizetői akármikor ingyenesen telepíthetik a legújabb kiadást. Egy kiadás korlátlan számú verzióban jelenhet meg az év során. Az új verziók tartalmaznak javításokat, új jellemzőket, funkciókat. A kiadás összes felhasználója azonnal és ingyen megkapja az összes verziót. Minden frissítés részeként bővül a szoftver Környezetfüggő súgója (a kiválasztott nyelveken).

Szoftverfrissítés elérhetősége

Minden év november 1-én új kiadás jelenik meg, a megjelenés évét a szoftver neve mögött tüntetjük fel (GEO5 2016). A programok azonnal letölthetők a Személyreszabott telepítő használatával, amit bármikor letölthet weboldalunkról. Az új kiadás megjelenéséről a Fine Hírlevélen keresztül értesítjük felhasználóinkat.

Technikai támogatás

A technikai támogatás e-mailben vagy telefonon történik. A technikai támogató csapat segít a telepítéssel vagy beállításokkal kapcsolatos problémák megoldásában. Ez a szolgáltatás munkanapokon 9:00-tól 12:00-ig és 13:00-tól 16:00-ig érhető el.

Mérnöki segítségnyújtás

Az érvényes Fine Szoftverkövetéssel rendelkező ügyfelek jogosultak mérnöki segítségnyújtásra a szoftverben számított feladatok megoldására. A szolgáltatás e-mailben vagy telefonon kérhető munkanapokon 9:00-tól 12:00-ig és 13:00-tól 16:00-ig.

Szüksége van további információra?

További információ az árlistában. Egyéb információért nyugodtan lépjen velünk kapcsolatba!