The link was sent to your email.

We were unable send the link to your email. Please check your email.

Feltételek

Feltételek

Állandó támogatási megállapodás – Fine Szoftverkövetés

A Fine vállalja, hogy támogatást nyújt az általa fejlesztett programokra. A megállapodás a GEO5 oprogramcsomag része, beleértve a csomag felhasználó által birtokolt minden programját.

A Fine Szoftverkövetés korlátlan hozzáférést biztosít a felhasználó számára a programfrissítésekre, technikai támogatásra, és mérnöki támogatásra. A megállapodás feltételei az ország, vagy viszonteladó sajátosságai miatt kis mértékben változhatnak.

Az állandó támogatás díja

Az állandó támogatás díja a programok és licenszek teljes árának 15 százaléka, a vásárlás pillanatában kapott különféle mennyiségi kedvezmények nem vehetők figyelembe a szoftverkövetés árának számításakor.

Érvényesség ideje

A megállapodás határozatlan időre szól. A Fine Szoftverkövetés díja egyéves időtartamra vonatkozik a program megvásárlásának napjától számítva, és évente fizetendő a szolgáltató {Fine vagy Fine viszonteladó} által kibocsátott számláknak megfelelően.

Felmondás

A megállapodás automatikusan érvényét veszti, ha a szolgáltatás díja nem kerül kifizetésre.

A felhasználó e-mailben felmondhatja a megállapodást, a szoftverkövetési megállapodás lejárata előtt legalább 1 hónappal.

Programfrissítések elérhetősége

A szoftver frissítések letölthetőek a Fine cég vagy partnereinek a honlapjáról. A felhasználók naprakész információkat kaphatnak a legújabb verziókról Fine Hírlevélben.

Program frissítések és verziófrissítések

A verziófrissítések jelentős fejlesztési változtatásokat magukban foglaló új program verziók. Új funkciókat tartalmaznak, illetve új technológiákat vagy operációs rendszereket támogatnak. A verziófrissítéseket ingyen letölthetik a Fine Szoftverkövetéssel rendelkező felhasználók . A legújabb verziófrissítést az Egyszeri Frissítés megvásárlásával a szoftverkövetéssel nem rendelkező felhasználók is igényelhetik. A verziófrissítések az adott programhoz tartozó elektronikus leírásokat is tartalmaznak. Minden felhasználó igényelheti a megvásárolt verziójához tartozó összes javító frissítést (alverziót).Ezek a frissítések hibajavításokat, helyesbítéseket, kisebb fejlesztéseket tartalmaznak.

Technikai támogatás

A technikai támogatás e-mailben vagy telefonon történik. A technikai támogató csapat segít a telepítéssel vagy beállításokkal kapcsolatos problémák megoldásában. Ez a szolgáltatás munkanapokon 9:00-tól 12:00-ig és 13:00-tól 16:00-ig érhető el.

Mérnöki segítségnyújtás

Az érvényes Fine Szoftverkövetéssel rendelkező ügyfelek jogosultak mérnöki segítségnyújtásra a szoftverben számított feladatok megoldására. A szolgáltatás e-mailben vagy telefonon kérhető munkanapokon 9:00-tól 12:00-ig és 13:00-tól 16:00-ig.

Do you need any additional information?

Get price calculations immediately in our Shop or contact us.